Kiedy powstaliśmy? Jesteśmy i działamy zawodowo na rynku nieruchomości od marca 1992 r.
Zajmujemy się pośrednictwem w sprzedaży, zakupie, wynajmie, najmie różnego typu nieruchomości z województwa łódzkiego i nie tylko. Współpracujemy z innymi biurami nieruchomości w ramach internetowej sieci wzajemnej wymiany ofert Centralnego Banku Nieruchomości (CBN). Jesteśmy członkami Stowarzyszenia Profesjonalistów Rynku Nieruchomości Polskie Centralnej SPRNPC oraz (posiadamy dawne licencje nr 1625, 6416, nadane przez Ministra Budownictwa) posiadającymi ubezpieczenie zawodowe OC.
Jak zgłosić nieruchomość? Po prostu zadzwoń pod jeden z numerów telefonu, wyślij e-maila albo przyjdź do biura. A przyjedziemy, pomożemy określić wartość rynkową nieruchomości, zrobimy zdjęcia, doradzimy w sprawach związanych ze sprzedażą oraz natychmiast rozpoczniemy pracę nad Twoją ofertą, a jak znajdziemy nabywcę to skompletujemy dokumenty potrzebne do zawarcia aktu notarialnego. Zadzwoń – zgłoszenie oferty nic nie kosztuje (pobieramy wynagrodzenie od zrealizowanej transakcji).
Jak pobierać oferty? Skontaktuj się z opiekunem oferty i z nim omów jej przekazanie oraz prezentację. Większość naszych ofert jest ofertami „0%” czyli, że nasze wynagrodzenie jest regulowane tylko przez Sprzedającego. Samo pobieranie ofert nic nie kosztuje. Jak już zdecydujesz się na którąś z ofert to skompletujemy potrzebne dokumenty i pomożemy w uzyskaniu kredytu bankowego. Zapraszamy!
Znalazłeś sam ofertę? Jeśli tak, to zawsze możesz przyjść i zlecić nam przygotowanie potrzebnych dokumentów oraz zorganizowanie aktu notarialnego. Nasze wynagrodzenie w takich przypadkach jest ustalane indywidualnie i uzależnione jest od stopnia trudności transakcji.
Pytania? Jeśli masz jakieś pytania do nas lub coś budzi w Tobie wątpliwości, to zadzwoń, przyjdź do biura. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, doradzimy, a decyzje podejmiesz Ty.